معرفی سئو

معرفی سئو

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 9:17 | بازدید : 37
نویسنده : ict | نظرات (0)

تولید محتوای تازه و نقش آن در سئو

 

 از مطالب مفید وب سایت ، PDF و راهنماها برای آموزش مشتری در مورد ارزش پیشنهادی خود استفاده کنید. از آنجا که اطلاعات مربوط به قیمت گذاری و سایر س questionsالات آنها در وب سایت شماست ، ممکن است وقت کمتری با آنها تلفنی باشید. همچنین ممکن است بتوانید آنها را متقاعد کنید که برای محصول یا خدمات خود حق بیمه پرداخت کنند.

 

3. کاهش ترافیک وب و کیفیت سرب

ترافیک وب و کیفیت سرآمد چگونه صفحه اول گوگل باشیم شاخص های بسیار خوبی برای کیفیت مطالب و وب سایت شما هستند.

ترافیک وب و کیفیت سرب شاخص های خوبی برای کیفیت محتوای و وب سایت شما هستند. هنگامی که در حال بررسی تجزیه و تحلیل وب خود هستید و می بینید که میزان بازدید وب سایت شما کاهش یافته است ، یا اگر منجر به دریافت هدایایی شوید که هرگز با شما تماس نمی گیرند (یا اصلاً هیچگونه هدایتی ندارید) ، با مشکلی روبرو هستید.

 

این مسئله را حل کن:

 

به صفحه نقاشی برگردید تا ذهنیت هر شخص خریدار را بدست آورید. در نظر بگیرید که هر مشتری برای یافتن شرکت شما از کدام کلمات استفاده می کند و متناسب با آن محتوای شما و سئو سایت خود را هدف قرار می دهد.

 

همچنین ممکن است بخواهید صفحات کلیدی وب سایت خود را دوباره بخوانید. آیا صفحه اصلی باید محتوای "ما" متمرکز بر شرکت باشد؟ آیا شما در مورد شرایط خریدار صحبت می کنید و مشکلات او را متمرکز می کنید ، یا همه چیز در مورد شرکت شما است؟

 

این بینش را در یک تلاش کلی ترکیب کنید تا مطمئن شوید نسخه وب سایت شما منافع محور است و مشتری متمرکز است. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما معمولاً به یک مدیر تجهیزات در داخل یک مرکز تولید می فروشد ، نسخه های ارائه شده وب و تولید وب سایت شما باید حول چالش های خاصی که این فرد با آن روبرو خواهد شد مانند حرکت در مراحل خرید / خرید ، کاهش خطر یا به حداقل رساندن زمان خرابی متمرکز شود. .

 

اگر مشخصات خریدار شما قدیمی است ، بقیه استراتژی فروش شما نیز قدیمی است. برای جلوگیری از این سه مشکل ناامید کننده فروش B2B ، از شخصیت های به روز شده و دقیق خریدار استفاده کنید.

وب سایت B2B شما ممکن است به عنوان یک بخش مهم در بازاریابی ، مارک تجاری و تبلیغات شما در معرض خطر قرار نگیرد. وب سایت شما می تواند تجارت شما را ایجاد یا خراب کند. این قلب تلاش شما برای بازاریابی محتوا است. این منطقه نهایی نسل سرب شما است. و این می تواند معامله ای را که منتظر است سقوط کند جمع کند. این است ... اگر درست انجام دهید

 

همه ما می دانیم که حفظ یک وب سایت بدون خطا مهم است ، اما اغلب ما نمی توانیم ببینیم که چه اشتباهاتی را مرتکب می شویم تا اینکه شخص دیگری آن را به ما جلب کند. اینجاست که ما وارد می شویم! وب سایت خود را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که در وب سایت B2B اشتباهات رایج زیر را انجام نمی دهید.

 

1. تأمین نکردن نیازهای خریداران در مراحل اولیه

حدود 99.5٪ از افرادی که از وب سایت شرکت شما بازدید می کنند آماده نیستند که فرم تماس را پر کنند یا با تیم فروش شما تماس بگیرند. اگر وب سایت B2B شما یک ابزار فروش است ، باید مشکلات و مسائلی را که مشتریان بالقوه شما با آن روبرو هستند برطرف کنید. آیا در وب سایت خود یکی از موارد زیر را انجام می دهید؟

 

ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه با ارائه اطلاعات تقویت کننده درک صنعت آنها و مشکلات احتمالی آنها.

ارائه روشهای غیر ترسناک برای دریافت پاسخ به س questionsالات آنها بدون گرفتن سطح فروش.

نوشتن محتوایی که مربوط به محصول شما نیست ، بلکه در عوض در مورد وضعیت خریدار بالقوه شماست.

کمک به مشتریان در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا محصول یا خدمات شما حتی گزینه ای برای تأمین نیازهای آنها است.

چطوری میشه اینو تعمیر کرد:

 

برای شناسایی بهتر نیازهای مشتریان ، محتوای وب سایت خود را ویرایش کنید. نسخه "ما را متمرکز" کنید و آن را درمورد خریدار قرار دهید. یک وبلاگ علاوه بر وب سایت B2B ، به شرکت شما بستری برای ایجاد کتابخانه ای از اطلاعات در مورد صنعت هدف شما می دهد. وبلاگ ها به قدری کوتاه هستند که می توانند سریع بخوانند و برای خریدار که فقط تحقیق می کند تهدیدآمیز نیستند. وبلاگ ها همچنین می توانند خریداران را مورد توجه قرار دهند و آنها را به سمت هدایت صفحات تولید در وب سایت شما سوق دهند.

 

2. ندانستن بازدیدکنندگان از کجا

ما قبلاً درمورد چگونگی آسان بودن سنجش معیارهای وب سایت بحث کرده ایم و تأکید ما بر این مهم است که کشف شاخص های منحصر به فرد موفقیت بازاریابی آنلاین خود بسیار مهم است. اولین مجموعه از معیارهای مفیدی که برای ردیابی نیاز دارید این است که واقعاً بازدیدکنندگان شما از کجا آمده اند.

 

هنگامی که شما بازدیدکنندگان خود را ردیابی می کنید سئو چیست  ، ایده دقیق تری از اینکه در واقع بازاریابی شما در حال بازده است ، خواهید گرفت. سپس می توانید هزینه های خود را برای کارهایی که کار نمی کنند متوقف کنید و بودجه بازاریابی خود را بیشتر به مواردی که در واقع بازده دارند ، اختصاص دهید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش