پلاگین رایگان

پلاگین رایگان

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 13:52 | بازدید : 128
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

 

یک پلاگین رایگان است که به شما کمک می کند پیوندهای خراب را به یک صفحه مناسب در وب سایت خود هدایت کنید.

 

SEOquake ابزاری مفید برای جستجوگرها برای دارندگان وب سایت است. این به عنوان یک افزودنی مرورگر برای مرورگرهای وب Google Chrome ، Mozilla Firefox ، Opera و Safari در دسترس است.

 

این اطلاعات مربوط به جستجوگرها را برای هر وب سایت فراهم می کند. این داده ها شامل سلامت صفحه ، سن ، آخرین به روزرسانی ، رتبه الکسا و بسیاری از پارامترهای دیگر است. این یکی از بیشترین بارگیری شده توسط افزونه های مرورگر توسط متخصصان جستجوگرها است.

 

جدا از آن ، نوار ابزار SEOquake هنگام تایپ یک کلمه کلیدی می تواند نتایج یکسان نتایج جستجو را به شما نشان دهد. اگر در حال رقابت برای کلمات کلیدی مختلف هستید ، این اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد. حتی می توانید نتایج جستجو را در قالب CSV بارگیری کنید و داده های جستجوی اکسل خود را تهیه کنید.

 

افزونه های پاداش برای دارندگان وب سایت وردپرس

این ابزارها هنگام بهینه سازی وب سایت خود برای سئو به شما مزیت بیشتری می دهند. آنها خود را به عنوان ابزار SEO تبلیغ نمی کنند اما برای هر وب سایت ضروری هستند و نقش مهمی در عملکرد جستجوی وب سایت شما دارند.

 

13. موشک WP

WP-Rocket

 

سرعت سایت عامل اصلی در رتبه بندی جستجو است. به همین دلیل شما باید سرعت و عملکرد وب سایت خود را کنترل کنید تا مطمئن شوید بر SEO شما تأثیر نمی گذارد.

 

آسانترین راه برای افزایش سرعت وب سایت شما با فعال کردن حافظه پنهان است. WP Rocket بهترین افزونه caching وردپرس در بازار است که به شما امکان می دهد caching را بدون غرق شدن در موارد فنی تنظیم کنید.

 

جایگزین: WP Super Cache

 

14. MonsterInsights

MonsterInsights

 

بسیاری از مبتدیان برای تصمیم گیری در زمینه بازاریابی به بهترین حدس خود اعتماد می کنند. وقتی بتوانید به راحتی بینشی را که برای بهبود استراتژی سئو وب سایت خود نیاز دارید ، بدست آورید.

 

MonsterInsights افزونه شرط بندی Google Analytics برای وردپرس است. به شما امکان می دهد Google Analytics را به راحتی در وردپرس نصب کنید و گزارش های قابل خواندن توسط انسان را در داخل داشبورد وردپرس خود نشان می دهد.

 

این به شما می گوید کاربران شما از کجا می آیند ، مطالب برتر شما ، آنچه کاربران در وب سایت شما انجام می دهند و موارد دیگر. همچنین به شما امکان می دهد سئو WooCommerce خود را با مشاهده محبوبیت محصولات و از دست دادن مشتری ، ردیابی کنید.

 

نکته جایزه: ببینید چه داده های بازاریابی دیگری را باید در وب سایت خود دنبال کنید تا تجارت خود را رونق دهید.

 

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بهترین افزونه ها و ابزارهای جستجوگر WordPress را برای وب سایت خود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید نکات اثبات شده ما را ببینید تا به راحتی بازدید وب سایت خود را افزایش دهید.

 

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً برای آموزش های ویدئویی وردپرس در کانال YouTube ما مشترک شوید. همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش