سئو سایت

سئو سایت

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 13:45 | بازدید : 198
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

از ما خواسته شده که بهترین افزونه ها و ابزارهای جستجوگر WordPress که ما توصیه می کنیم کدامند.

 

به این دلیل که موتورهای جستجو منبع اصلی بازدید بیشتر وب سایت ها در اینترنت هستند. بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجو می تواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و به طور قابل توجهی تجارت خود را رشد دهید.

 

در این مقاله ، ما بهترین افزونه ها و ابزارهای جستجوگر WordPress را به اشتراک خواهیم گذاشت که باید از آنها استفاده کنید. برخی از این ابزارها عملکردهای مشابهی دارند ، بنابراین ما همچنین مشخص خواهیم کرد که کدام یک از آنها برای موارد خاص استفاده بهتر هستند.

 

بهترین افزونه ها و ابزارهای جستجوگر WordPress

 

مواردی که باید درباره افزونه ها و ابزارهای جستجوگر WordPress بدانید

هنگام خواندن نکات مربوط به SEO یا جستجو در "بهترین افزونه های رایگان SEO WordPress" ، با مقالاتی روبرو خواهید شد که دارای چندین ده ابزار هستند.

 

این می تواند برای کاربران مبتدی و غیرتکنیک کاملاً طاقت فرسا باشد.

 

حقیقت این است که شما برای به دست آوردن رتبه های جستجوی بالاتر به ده ها ابزار برتر SEO احتیاج ندارید.

 

اگرچه بیشتر پست های وبلاگ (از جمله ما) دارای محبوب ترین افزونه های جستجوگرها هستند ، اما درک موارد استفاده از هر ابزار برای شما بسیار مهم است.

 

به عنوان مثال ، شما هرگز نمی خواهید بیش از یک افزونه SEO WordPress در وب سایت خود استفاده کنید. ما از Yoast ، All in One SEO ، Rank Math و SEOPress نام خواهیم برد. برای جلوگیری از درگیری پلاگین ، فقط باید یکی را انتخاب کنید.

 

ما به SEMRush ، Ahrefs و چند ابزار قدرتمند دیگر اشاره خواهیم کرد ، اما از آنجا که مجموعه ویژگی های مشابهی دارند ، ابتدا به همه آنها نیازی ندارید. ما به اشتراک خواهیم گذاشت که از چه ابزاری در تجارت خود استفاده می کنیم و بهترین ویژگی ها در بین هر ابزار کدام است.

 

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به انتخاب متخصص ما از بهترین افزونه ها و ابزارهای جستجوگر WordPress بیندازیم.

 

1. Yoast SEO

Yoast SEO

 

Yoast SEO بهترین افزونه SEO WordPress در بازار است. این یک ابزار کامل بهینه سازی وب سایت است که به شما کمک می کند وب سایت خود را بهبود ببخشید.

 

به شما امکان می دهد به راحتی عناوین و توضیحات SEO را به تمام پست ها و صفحات وب سایت خود اضافه کنید. همچنین می توانید از آن برای افزودن فراداده Open Graph و تصاویر رسانه های اجتماعی به مقالات خود استفاده کنید.

 

Yoast SEO به طور خودکار یک نقشه سایت XML برای تمام محتوای وب سایت شما ایجاد می کند که موتورهای جستجو را آسان تر برای جستجوی وب سایت شما ایجاد می کند. همچنین اگر از پلاگین SEO دیگری استفاده کرده اید به شما کمک می کند به راحتی داده های SEO خود را وارد کنید.

 

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای کامل ما در مورد نحوه نصب و راه اندازی پلاگین Yoast SEO در وردپرس مراجعه کنید.

 

ما از افزونه Yoast SEO در WPBeginner برای کمک به بهینه سازی عناوین و توضیحات متنی SEO در صفحه ، مدیریت تغییر مسیرهای جستجوگرها ، کنترل تنظیمات فهرست ، ایجاد نقشه سایت و غیره استفاده می کنیم.

 

با این حال ما از همه ویژگی های Yoast SEO مانند تجزیه و تحلیل محتوا استفاده نمی کنیم زیرا احساس می کنیم در مقایسه با یک راه حل جامع دستیار نوشتن مانند SEMRush ، کوتاه است.

 

این ما را به ابزار SEO بعدی در لیست می رساند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش