بک لینک

بک لینک

تاریخ : یکشنبه 19 بهمن 1399 زمان : 12:50 | بازدید : 40
نویسنده : ict | نظرات (0)

Image result for بک لینک چیست

 

خرید بک لینک چیست تاثیر زیادی در افزایش فروش یک سایت یا فروشگاه اینترنتی دارد. اگر در وبسایت معتبر ، مطمئن و با بازدید قابل قبول لینکی ثبت کنید ، علاوه بر اینکه رتبه سایت شما بهبود می یابد و بصورت غیر مستقیم موجب بهبود فروش سایت می شود ، بسیاری از کاربرن مستقیما وارد سایت شما شده و امکان تبدیل کاربر به مشتری بالا خواهد رفت.

خرید بک لینک باکیفیت یکی از اقداماتی است که توسط وب مسترها برای کسب رتبه بهتر سایت در موتورهای جستجو و بهبود سئو انجام می شود. درواقع یک نوع معامله که یک طرف خریدار و طرف دیگر هدفش فروش بک لینک و کسب درآمد است، می باشد که  این خرید و فروش می تواند بصورت بک لینک دائمی ، ماهیانه یا دوره ای باشد.

باید توجه داشته باشید که کیفیت بک لینک ، تعداد صفحات ، انکرتکست ، نحوه ساخت بک لینک ، اتوریتی دامنه ، پیج رنک و بسیاری از فاکتورهای دیگر را در هنگام خرید بک لینک چک کنید. چند پکیج قدرتمند شامل وب سایت هایی معتبر برای فروش بک لینک که توسط تیم سئوبهینه جمع آوری شده را در اختیار شما خواهیم گذاشت و لینک سایت شما را در این وبسایت ها ثبت خواهیم کرد.

جهت مشاهده پکیج های بک لینک می توانید از لینک ثبت سفارش درخواست خود را ثبت نمایید و یا از طریق لینک تلگرام سئوبهینه پیام داده و پکیجها ، آدرس سایتها و هزینه را دریافت نمایید.

بک لینک چیست؟

بک لینک از تصویر ، فریم ،آیکون یا متن های لینکداری است  که برای انتقال کاربر و حرکت ربات های جستجوگر از یک سایت به سایت دیگر با دامنه ای متفاوت مرد استفاده قرار می گیرد.

بک لینک در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و رتبه بندی نتایج جستجو بسیار مهم است و معمولاً از دو قسمت URL و متن لینک (انکرتکست) تشکیل شده.

بک لینک ها می توانند لینکهای متنی یا حتی تصویری باشد و نه تنها موجب افزایش درک کاربران و موتورهای جستجو از صفحه هدف می شود ، بلکه اگر از سایتهای معتبر دریافت شود باعث بالارفتن اعتبار و افزایش اطمینان صفحه لینک گیرنده می شود و اگر انکرتکست مربوط به موضوع وب سایت شما باشد ، سایت شما به ازای آن عبارت کلیدی به رتبه های بهتری در گوگل می رسد.

چرا به فروش و خرید بک لینک نیاز داریم؟

خرید بک لینک فرآیندی است که شما در ازای پرداخت مبلغی به سایت دیگر ، لینکی از سایت خود را در آن ثبت می کنید. که می تواند ، رپورتاژ باشد ، پست مهمان ، لینک در فوتر یا سایدبار ، تبلیغ محصولات یا خدمات و انواع مختلف دیگری باشد.

بک لینک برای اکثر وب سایت ها بسیار مهم است زیرا هر بار که یک صفحه وب دیگر به سایت شما لینک می دهد به اعتبار و قدرت دامنه شما افزوده می شود. با این کار وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو بالاتر می رود. اگر به دنبال یک استراتژی مناسب در بهبود رتبه یا افزایش بازدید سایت خود هستید ، خرید بک لینک به شما کمک خواهد کرد. همچنین یک از مهمترین اقدامات سئو ، ایجاد یک پروفایل لینک متنوع و قدرتمند است. کسب بک لینک بیشتر( البته به شریط رعایت اصول لینک سازی ) به شما کمک می کند تا در موتورهای جستجو مانند یاهو ، گوگل و بینگ رتبه بندی بالاتری داشته باشید.

شکی نیست که گوگل به کمک لینک ها ، اعتبار و قدرت و در نهایت رتبه آن در نتایج را تعیین می کند. معرفی الگوریتم پنگوئن ، نشان می دهد که گوگل به کیفیت لینکها اهمیت می دهد نه تعداد آنها. به همین دلیل باید استراتژی مناسبی برای خرید بک لینک داشته باشید.

خرید بک لینک ، انواع مختلفی دارد و هرنوع می تواند تاثیر مثبت یا منفی بر رتبه سایت داشته باشد.

چرا باید به خرید بک لینک فکر کنید؟

از آنها فالو می باشند. 

بک لینک وبلاگی : برای قوی کردن سایت یک سری وبلاگ ساخته می شود. که میتوانید در آنها لینک سازی کنید به این نوع بک لینک ها بک لینک وبلاگی می گویند. این نوع بک لینک ها در قسمت های مختلف وبلاگ ساخته می شوند. تاثیر این بک لینک ها قبلا بسیار خوب بود ، در حال حاضر تاثیری کمی برای سئو سایت دارند.

بک لینک شبکه های اجتماعی : در انواع شبکه های اجتماعی با قراردادن مطلبی و لینک دادن به سایت خود میتوانید از آنها بک لینک دریافت کنید. باتوجه به اینکه شبکه های اجتماعی امروزه پر بازدید هستند میتوانند گزینه مناسبی برای بک لینک گیری به حساب بیایند. بنابراین اگر شما برای افزایش رتبه سایت خود از بک لینک در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، باید بدانید این کار تأثیری در رنکینگ سایت شما ندارد.اما شما می‌توانیدبا تولید محتوای قوی و جذاب مخاطبین شبکه‌های اجتماعی خود را به بازدید از وب سایتتان ترغیب کنید.

بک لینک رپورتاژی : سایت های که رپورتاژ اگهی  انجام میدهند میتوانید با انتشار متنی از سایت خود که لینک موردنظرتان در آن وجود دارد بک لینک دریافت کنید. این سایت ها به دلیل اعتبار و بازدید بالا میتوانند گزینه خوبی برای ارتقاء سایت شما باشند.

بک لینک pbn  وب سایت های پرایویت (قابل دید عموم نیست) و از قدرت محتوایی و دامین آتوریتی بالایی برخوردار هستند. به این نوع بک لینک ها ، بک لینک pbn می گوییم . تاثیر بک لینک pbn برای سئو سایت فوق العاده است.

بک لینک دانشگاهی ( رپورتاژ دانشگاهی EDU ) : سایت های دانشگاه های معتبر جهان که اغلب دانشجویان ، محققان و اساتید دانشگاه ها به این نوع سایت ها دسترسی دارند. و از قدرت فوق العاده زیادی برخوردار هستند و همچنین از دید گوگل بسیار معتبر میباشند.

 

مواردی که باید در  ایجاد بک لینک فالو رعایت کنید

1-ایجاد پایه قوی 

باید کلمه کلیدی انتخابی شما سرچ بالایی داشته باشید. در غیر اینصورت با سرچ پایین شانس زیادی برای سئو شدن نخواهید داشت زیرا افراد زیادی کلمه مورد نظر شما را جستجو نمیکنند.

 

2- ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و پر بازدید

برای ایجاد بک لینک میتوانید از روش های گوناگونی مانند بلاگ و انجمن و کامنت و دیگر موارد استفاده نمایید. در واقع این سایت ها سایت هایی هستند که بازدید بالایی دارند و میتوانید بک لینک های مناسبی از انها دریافت کنید. 

در مجموع راه های زیر به صورت خلاصه برای دریافت بک لینک فالو استفاده می شوند:

– ایجاد محتوای فوق العاده

– پست مهمان

– قرار دادن لینک های دیگران تا لینک های شما را قرار دهند

برخی از پلتفرم هایی که می توانید از آن ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید:

virgool.io

Tumblr

Mozilla

Photobucket

Somuch

backlinksfa

Backlink

Facebook

Instagram

Twitter

LinkedIn

Snapchat

Goodreads

Reddit

Tumblr

Pinterest

Flickr

Quora

Periscope

3- هوشمندانه کامنت تولید کنید

از آنجایی که ربات های گوگل به هر حرکتی از جانب شما حساس هستند باید بدانید مطالب و نظراتی که منتشر میکنید نباید وارد حیطه اسپم شود. اگر ربات ها احساس کنند مطلب شما تطابقی با سایت و موضوع مورد نظر ندارد آن را حذف خواهد کرد.

برای جلوگیری از این موضوع میتوانید در سایت هایی که هم راستا با محتوا سایت شما هستند فعالیت کنید.

از لینک فالو در این موارد استفاده می کنیم:

– مطالب مرتبط

– محتوای مفید برای بازدید کنندگان

– لینک های داخلی سایت خودتان

و از لینک نو فالو برای موارد زیر :

– مطالب نامرتبط

– لینک های وابسته به سایت

– لینک های اسپانسر

– لینک های تبلیغاتی

– کامنت ها

– لینک های فوتر سایت

 

زمانی که لینک مطالب سایت شما در سایت های دیگر قرار بگیرد گوگل تشخیص خواهد داد که سایت شما و مطالبی که در آن ارائه می دهید از نظر مردم قابل اعتماد و کاربردی است. در نتیجه به عنوان یک سایت و مطلب معتبر آن را در نظر میگیرد. 

ک لینک از کجا وارد می شود؟ در این موارد ، سایت معمولاً به شما این امکان را می دهد که نام و / یا نام تجاری خود را همراه با یک لینک برگشت در بیو محتوا یا نویسنده وارد کنید.

 

پیوند یا آرم تجاری کوچک با کلیک کوچک معمولاً برای این نوع محتوا بهترین عملکرد را دارد. شما می خواهید پیوند ظریف باشد تا بررسی واقعی بدرخشد.

 

با یک مبادله ارزش مانند این - یعنی پیوندی در ازای توصیه یا بازبینی - احتمالاً پیوندهایی را که دنبال می کنید ایمن می کنید.

 

مطمئناً ، بازبینی ها و توصیفات برای هر شغلی مفید نخواهد بود ، بنابراین ممکن است لازم باشد با نحوه ارائه پیشنهاد خود خلاقیت به خرج دهید. شاید یک نشان در وب سایت آنها که آنها را به عنوان یک تامین کننده قابل اعتماد یا یک تصویر بنر نشان می دهد که منجر به تخفیف اختصاصی برای کاربرانشان می شود. هرچه که هست ، به یاد داشته باشید که پیشنهاد خود را برای مشاغل مورد نظر خود و همچنین مخاطبان آنها تنظیم کنید.

 

4. ارسال میهمان

بله ، کار زیادی است.

 

اما ارسال مهمان وقتی درست انجام شود می تواند بسیار خوب کار کند.

 

این شامل تحقیقات زیادی در مورد وبلاگ های مربوط به صنعت ، مشاغل و تأثیرگذاران است. سپس باید فرصت هایی را پیدا کنید که بتوانید بلاگ مهمان را برای شخصی ارسال کنید تا در وب سایت خود ارسال کند.

 

مبادله ارزش در این مثال پیوند محتوا ، محتوای شما برای یک پیوند است - معمولاً در نام یا نام تجاری شما پیوندی بیش از حد است. متناوباً ، بک لینک ممکن است در یک در بازکن یا نزدیکتر ، یا جایی که به طور طبیعی درون مقاله جریان دارد ، قرار گیرد.

 

خدایان SEO در Moz به دلیل پذیرش پست های مهمان توسط کارشناسان صنعت مشهور هستند - نویسنده لینک پیوند داده شده در پایین این پست را ببینید.

 

 

 

backlink-example-11

 

این پوستر مهمان Moz حتی در متن به پیوند کسب و کار خود دسترسی پیدا کرده است. سگ خوش شانس

 

 

 

backlink-example-10

 

اکنون ، اگر می خواهید مردم پست شما را بپذیرند ، درصورتی که احتمالاً اطلاعات زیادی در مورد شما ندارند - یا بیشتر احتمالاً وقتی که حتی هرگز نام شما را نشنیده باشند ، باید چیز شگفت انگیزی به آنها ارائه دهید.

 

مطلبی کاملاً خوب ، بصیر و کاملاً متناسب با مخاطبان خود ارائه دهید. اگر با پستی که قبلاً به طور اختصاصی برای آنها نوشته اید تماس بگیرید ، شانس موفقیت شما بسیار بیشتر خواهد بود ، اما گاهی اوقات یک ایده پست (یا چندین مورد) خوب می تواند برای جلب علاقه آنها کافی باشد.

 

به علاوه ، ارسال مهمان به هر دو روش کار می کند.

 

اگر در وب سایت خود وبلاگی دارید ، می توانید از سایر مشاغل و وبلاگ نویسان دعوت کنید تا به عنوان مهمان در سایت خود پست بگذارند. این شبکه شما را گسترش می دهد و آنها احتمالاً آنچه را که در وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود می نویسند به اشتراک می گذارند. و وایلا! این پیوند دیگری برای شماست.

 

5. اخبار و اطلاعیه های مطبوعاتی

این روش قطعاً برای همه مفید نخواهد بود ، اما برای برخی صنایع ، اخبار و خبرها می توانند بسیار مثر باشند.

 

از طرف دیگر ، اگر می خواهید در مورد کاری که کسب و کار شما انجام داده است یا در حال انجام آن است ، رسانه آزاد کنید ، باید مورد اخباری باشد.

 

برای توسعه در خارج از کشور با یک تامین کننده شناخته شده جهانی همکاری می کنید؟ مطمئن. حمایت مالی از یک رویداد خیرخواهانه محبوب؟ شاید ، اگر در کانال های مناسب منتشر شود. کارمند جدیدی استخدام کردید؟ احتمالاً نه (مگر اینکه یک فرد مشهور یا سلطنتی باشند).

 

شما باید درک کنید که چه چیزی باعث ایجاد خبری برای مخاطبان گسترده تر ، نه فقط برای تجارت شما می شود.

 

برای برخی از سازمان ها ، استفاده از خدمات یک آژانس روابط عمومی می تواند ارزش شما را داشته باشد تا به شما کمک کند برند خود را به درستی توسعه دهید و آن را به صورت کنترل شده در رسانه ها منتشر کنید.

 

اگر می خواهید به تنهایی به آن بپردازید و می خواهید یک بیانیه مطبوعاتی یا مقاله ای ارائه دهید ، ابتدا به روزنامه ها و مجلات خبری صنعت ، سایت های روابط عمومی و سازمان های خبری محلی کوچکتر نگاه کنید.

 

شاید تعجب کنید که آنها چقدر حاضر به پذیرفتن یک داستان جالب هستند.

 

این نوع وب سایت های خبری معمولاً دارای دامنه بالایی هستند و افزودنیهای خوبی برای نمایه لینک دهی شما هستند.

 

فقط بخاطر داشته باشید که برخی ممکن است نخواهند در متن اصلی مقاله به پیوند شما با کسب و کار بپردازند. ممکن است لازم باشد یک لیست خطی یا مرجع با پیوند بیش از حد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش