Google Keyword Planner

Google Keyword Planner

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 13:50 | بازدید : 42
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

بهترین ابزار کلی SEO در بازار. که توسط کارشناسان حرفه ای سئو ، بازاریابان ، وبلاگ نویسان و مشاغل مختلف در هر اندازه ای مورد استفاده قرار می گیرد ، مجموعه ای گسترده از ابزارها را برای رشد بازدید شما فراهم می کند.

 

می توانید از آن برای یافتن کلمات کلیدی ارگانیک و اصطلاحات جستجو استفاده کنید که به راحتی می توانید برای آنها رتبه بندی کنید. همچنین به شما امکان می دهد تحقیقات رقابتی انجام دهید و ببینید رقبای شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند و چگونه می توانید آنها را شکست دهید.

 

ابزار SEMRush SEO Writing Assistant به شما کمک می کند محتوای وب سایت خود را بهبود بخشید تا 10 نتیجه برتر را برای کلمه کلیدی تمرکز خود کاهش دهید. این با وردپرس ادغام می شود و این به شما کمک می کند تا محتوای دوستانه سئو را بیشتر بنویسید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای کامل ما در مورد چگونگی تحقیق درباره کلمات کلیدی برای وب سایت خود مراجعه کنید.

 

3. کنسول جستجوی گوگل

کنسول جستجوی Google

 

Google Search Console ابزاری رایگان است که توسط Google ارائه می شود تا به دارندگان وب سایت کمک کند حضور سایت خود را در نتایج جستجوی Google کنترل و حفظ کنند.

 

هنگامی که Google قادر به خزیدن و صفحه بندی در وب سایت شما نیست ، به شما هشدار می دهد. همچنین شما می توانید نکات مفیدی در مورد چگونگی رفع این خطاهای خزنده دریافت کنید.

 

از همه مهمتر ، این نشان می دهد که وب سایت شما برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کند ، لنگر متون ، موقعیت متوسط ​​، برداشت ها و موارد دیگر. می توانید از این داده ها برای یافتن کلمات کلیدی استفاده کنید که بتوانید با بهینه سازی ساده محتوای خود ، به راحتی رتبه بالاتری پیدا کنید. همچنین می توانید از این داده های کلمه کلیدی برای ایده های جدید ارسال وبلاگ استفاده کنید.

 

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای جامع کنسول جستجوی Google برای مبتدیان مراجعه کنید.

 

Yoast SEO دارای یکپارچه سازی آسان است که به شما امکان می دهد Search Console را بدون نوشتن کدی تنظیم کنید.

 

MonsterInsights ، ابزاری دیگر که بعداً به آن اشاره خواهیم کرد ، به شما کمک می کند تا گزارش های Search Console را دقیقاً در داخل داشبورد وردپرس خود قرار دهید تا به راحتی دسترسی داشته باشید.

 

4. همه در یک بسته SEO

همه در یک بسته SEO

 

All in One SEO Pack یک پلاگین محبوب WordPress SEO است که مجموعه ای گسترده از ابزارها را برای بهبود وب سایت شما ارائه می دهد. به شما امکان می دهد به راحتی عنوان SEO و متا تگ ها ، متا تگ های نمودار باز ، نقشه سایت XML ، نقشه سایت تصاویر و غیره را به راحتی اضافه کنید.

 

این با WooCommerce خارج از جعبه کار می کند تا فروشگاه آنلاین شما را برای سئو بهینه کند. همراه با نصب آسان و امکان کنترل دسترسی به تنظیمات مختلف را با استفاده از یک مدیر ویژگی فراهم می کند.

 

همچنین ممکن است بخواهید راهنمای کامل مبتدیان در مورد بسته همه در یک SEO و مقایسه Yoast SEO در مقابل همه در یک بسته SEO را مشاهده کنید.

 

افزونه All in One SEO Pack Pro به شما امکان دسترسی به افزونه های بیشتری را می دهد و یک راه حل مقرون به صرفه تر از Yoast SEO است به همین دلیل دومین پلاگین محبوب WordPress SEO در بازار است.

 

توجه: All in One SEO Pack گزینه Yoast SEO است. به یاد داشته باشید ، شما فقط به یک افزونه SEO WordPress در سایت خود نیاز دارید.

 

5. Google Keyword Planner

 

هیچ کس در این کره خاکی نسبت به غول جستجوگر گوگل بینش بیشتری در مورد آنچه مردم در جستجوی آن هستند ندارد.

 

آیا می دانید با استفاده از ابزار Google Keyword Planner می توانید ایده های کلمات کلیدی خود را از خود Google دریافت کنید.

 

این ابزار رایگان به تبلیغ کنندگان Google به صورت رایگان ارائه می شود و هر کسی می تواند از آن استفاده کند. هدف اصلی آن نشان دادن تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی است که می توانند برای تبلیغات خود پیشنهاد دهند.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش