شکسته لینک جستجوگر

شکسته لینک جستجوگر

تاریخ : یکشنبه 30 شهریور 1399 زمان : 13:51 | بازدید : 163
نویسنده : ict | نظرات (0)

 

همچنین با نشان دادن تخمینی از حجم جستجو ، تعداد نتایج و سطح دشواری ، به تبلیغ دهندگان کمک می کند تا کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنند.

 

به عنوان یک بازاریاب محتوا یا وبلاگ نویس ، می توانید از این داده ها برای یافتن کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا ، علاقه تبلیغاتی زیاد و مهمتر از همه کلمات کلیدی که در آنها می توانید به راحتی از سایر سایت ها سبقت بگیرید ، استفاده کنید.

 

پاداش: به این 103 ایده ارسال بلاگ که خوانندگان شما آنها را دوست دارند ، مراجعه کنید (صفحه تقلب).

 

6. Ahrefs

اهرفس

 

Ahrefs ابزاری برای جستجوی بازاریاب ها ، وبلاگ نویسان و مشاغل در همه موارد است. این یک گزینه محبوب برای SEMRush است و بسیاری از ابزارها و ویژگی های مشابه را ارائه می دهد.

 

این امکان را برای شما فراهم می کند تا تحقیقات کلمات کلیدی ، تجزیه و تحلیل رقابت ، تحقیقات بک لینک ، نظارت بر رتبه بندی کلمات کلیدی و موارد دیگر را انجام دهید.

 

همچنین یک ابزار دقیق تحلیل محتوای ارائه می دهد که به شما کمک می کند ضمن هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص ، محتوا را بهبود ببخشید.

 

در حالی که یک ویژگی بزرگ با هم تداخل دارند ، اما آنچه که Ahrefs به خوبی انجام می دهد تجزیه و تحلیل بک لینک است. ما می توانیم از آن استفاده کنیم تا ببینیم کدام سایت ها به چندین رقبا لینک می دهند ، اما نه ما. این به ما کمک می کند لینک های بیشتری بدست آوریم و مشارکت های بیشتری ایجاد کنیم.

 

آنها همچنین به ما کمک می کنند تا مشخص کنیم کدام یک از محتواهای مختلف رقبای ما رتبه بندی می کنند که ما نیستیم ، بنابراین می توانیم در آن موضوعات محتوایی ایجاد کنیم تا بیشتر در معرض دید قرار بگیریم.

 

نکته آخر و مهمتر اینکه ، Ahrefs به ما کمک می کند تا محتوای تکراری و آدم خواری کلمات کلیدی را بهتر شناسایی کنیم که به ما در ادغام و ارتقا boost محتوای مناسب برای ارتقا رتبه بندی کمک می کند.

 

به دلایل بالا ، ما هم برای SEMRush و هم برای Ahref هزینه پرداخت می کنیم زیرا هر دو برای موارد خاص استفاده مناسب هستند.

 

7. SEOPress

SEOPress

 

SEOPress یکی دیگر از افزونه های ساده و در عین حال قدرتمند SEO WordPress است. این شامل تمام ویژگی هایی است که شما می توانید از یک پلاگین SEO مانند عنوان متا ، توضیحات ، پشتیبانی از نمودار باز ، نقشه های سایت XML تصویر و محتوا ، تغییر مسیرها و موارد دیگر انتظار داشته باشید.

 

این با تنظیمات آسان تر برای مبتدیان و کنترل های پیشرفته برای کاربران با تجربه تر ارائه می شود. از نظر ویژگی ها و سهولت استفاده با تمام افزونه های برتر WordPress SEO موجود در بازار قابل مقایسه است.

 

دلیل بزرگی که برخی از کاربران SEOPress را به جای Yoast SEO انتخاب می کنند این است که نسخه ممتاز آن بسیار ارزان تر است و دارای بسیاری از ویژگی های مشابه است.

 

توجه: SEOPress یک گزینه Yoast SEO است. به یاد داشته باشید ، شما فقط به یک افزونه SEO WordPress در سایت خود نیاز دارید.

 

8. ریاضی رتبه بندی کنید

ریاضی رتبه بندی کنید

 

Rank Math یک افزونه سریع کاربر پسند SEO WordPress است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را برای موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی بهینه کنید. این برنامه با یک جادوگر راه اندازی همراه است و به شما امکان می دهد در هنگام راه اندازی اطلاعات از سایر افزونه های SEO وارد کنید.

 

به شما امکان می دهد عنوان متا ، توضیحات و فراداده Open Graph را به راحتی به پست های وبلاگ خود اضافه کنید. این افزونه همچنین به شما امکان می دهد یک نقشه سایت XML ایجاد کنید ، کنسول جستجوی Google را متصل کنید و دسترسی به ویژگی های پلاگین را بر اساس نقش های کاربر کنترل کنید.

 

توجه: Rank Math یک گزینه Yoast SEO است. به یاد داشته باشید ، شما فقط به یک افزونه SEO WordPress در سایت خود نیاز دارید.

 

9. همه در یک طرح کلی قطعه غنی

همه در یک طرح کلی قطعه غنی

 

Rich Snippets به شما امکان می دهد وب سایت خود را در نتایج جستجو با نمایش رتبه بندی ستاره در زیر یک بررسی ، قیمت زیر یک محصول ، تصویر یا فیلم در کنار توضیحات و غیره برجسته کنید.

 

موتورهای جستجو برای بدست آوردن این اطلاعات از داده های موجود در قالب Schema استفاده می کنند. All in One Schema Rich Snippets با افزودن متادیتای Schema به وب سایت به شما کمک می کند وب سایت خود را بهینه کنید.

 

از مرورها ، رویدادها ، افراد ، محصولات ، دستور العمل ها ، برنامه های نرم افزاری ، فیلم ها و مقالات به عنوان انواع محتوای طرحواره پشتیبانی می کند. در کنار افزونه SEO موجود در وردپرس شما به زیبایی کار می کند.

 

10. KeywordTool.io

ابزار کلمات کلیدی

 

Keyword Tool یکی از بهترین ابزارهای تحقیق رایگان کلمات کلیدی است که هم اکنون موجود است. به شما امکان می دهد با وارد کردن کلمه کلیدی به سادگی ایده های کلمات کلیدی را ایجاد کنید. این پیشنهادات کلمات کلیدی از ویژگی پیشنهاد خودکار Google جمع آوری شده است. همچنین پیشنهادات کلمات کلیدی از Bing ، YouTube ، Amazon و موارد دیگر را به شما نشان می دهد.

 

این پیشنهادهای کلمات کلیدی گنجینه ای از اطلاعات است. همچنین می توانید با به روزرسانی در طرح پولی آنها ، حجم جستجو ، هزینه هر کلیک و سایر داده ها را برای هر کلمه کلیدی دریافت کنید.

 

11. شکسته لینک جستجوگر

 

پیوندهای شکسته می توانند بر روی SEO سایت شما تأثیر بگذارند و تجربه بدی را برای کاربران شما ایجاد کنند. اگر مدتی است وبلاگی را اداره می کنید ، باید هر از چندگاهی سایت خود را از نظر لینک های خراب بررسی کنید و آنها را برطرف کنید.

 

Broken Link Checker یک افزونه رایگان وردپرس است که به شما امکان می دهد لینک های خراب را در سایت وردپرس خود پیدا کنید. سپس می توانید آن لینک ها را حتی بدون ویرایش پست های خود اصلاح کنید. آموزش نحوه حل لینکهای خراب در وردپرس با Broken Link Checker را مشاهده کنید.

 

این یک افزونه بسیار مفید است و کاملا رایگان است. تنها نکته منفی این است که می تواند باعث مصرف منابع شود و ممکن است سرعت سرور میزبانی وردپرس شما را کاهش دهد. برخی از ارائه دهندگان میزبانی مانند WP Engine از قبل این افزونه را مسدود کرده اند.

 

از آنجا که این افزونه در صورت داشتن محتوای زیاد می تواند سرعت سایت شما را کم کند ، ما از ابزار Ahrefs برای شناسایی پیوند خراب استفاده می کنیم زیرا به ما کمک می کند وب سایت ما همیشه سریع باشد.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش